Pokyny a pravidlá
Každý pacient má právo na súkromie a my potrebujeme čas na kvalitné ošetrenie.
Objednávkový systém umožňuje ošetriť pacienta v čase vyhradenom len pre neho.
DODRŽUJTE, PROSÍM ČAS OBJEDNANIA
Z dôvodu akútnych problémov (bolesť, zlomený zub, spadnutá korunka..) sú na naších stránkach uvedené telefonne čísla a kontaktný email. Ak prídete s akútnym problémom v priebehu pracovnej doby, tak je to väčšinou diskomfort pre nás a objednaných pacientov, spôsobuje to meškanie. Počítajte s tým, že majú prednosť riadne objednaní pacienti a takáto návšteva spoplatnená 10 EUR
Objednať sa môžete telefonicky počas ordinačných hodín.
Pri Vašej návštěve v ordinácii (ak okamžite nevyriešime Vaše problémy, dohodneme si ďalšie návštevy priamo na mieste).
Ak Vám z akýchkoľvek príčin nevyhovuje už objednaný termín, informujte nás a preobjednajte sa telefonicky s dostatočným predstihom (najlepšie dni, týždne), bez zbytočného odkladu. Na Vaše miesto môžeme objednať iných pacientov.
Ak opakovane a bez včasného vysvetlenia neprídete na ošetrenie, považujeme to za nedodržanie liečebného plánu a pravidiel spolupráce!
Následne budete z kartotéky vyradený alebo zaplatíte pokutu podľa platného ceníka.
Pracujeme s ľuďmi, preto môže vzniknúť zdržanie aj na našej strane.
Prosím, rešpektujte tento fakt. Budeme sa snažiť Vás informovať o priebehu takéhoto meškania.